-->

Sunday 13 April 2014

IDM v6.11 + Patch (Registered)


Internet Download Manager (IDM) merupakan method yang digunakan oleh kali download untuk mendownload bahan-bahan atau movie atau apa jua perkara lain daripada ruangan internet. Dengan kata nama lain, IDM merupakan aplikasi yang dibangunkan untuk memudahkan aktiviti download dilakukan. Tapi kebanyakan pengguna masih menggunakan aplikasi IDM dalam versi percubaan (TRIAL) atau dengan kata nama lain "TIDAK didaftarkan". Mengikut daripada pengalaman menggunakan IDM versi "TRIAL", kebiasaan tempoh pengaktifan akan diberikan selama 30 hari bermula ia dipasangkan ke dalam laptop. Namun, setelah tamat tempoh percubaan tersebut (30 hari), anda akan diminta supaya membayar atau membeli "kod pendaftaran" untuk terus menggunakannya seperti biasa.

Walau bagaimanapun, anda kini boleh mendapatkan aplikasi IDM yang kini telah disertakan dengan aplikasi tambahan iaitu "Patcher" yang bertindak sebagai perubah versi penuh (FULL REGISTER) dan anda tidak lagi diminta untuk membeli kod baru.

TAPI INGAT!!! Anda dinasihatkan supaya tidak meng-update aplikasi IDM ini sekiranya diminta untuk berbuat sedemikian. Hal ini kerana, apabila anda meng-update atau mengemas kini aplikasi tersebut, secara automatiknya, IDM anda akan menjadi versi PERCUBAAN semula. Jadi, elak-elakkanlah mengupdate IDM yang telah di-PATCH.

Anda boleh klik link di bawah ini untuk terus mendownload IDM v6.11 + Patch



Link: IDM v6.11 (muat turun)

Link: Patcher v6.xx (muat turun)

*Anda boleh memasangkan IDM bersama Patcher dengan berpandukan nota yang disertakan bersama. Jika terdapat sebarang kekeliruan, jangan lupa tinggalkan soalan anda di ruangan komen di bawah ini. Kami akan cuba memberikan bantuan sebaik mungkin. Terima Kasih. 

:: Selamat Mencuba::


No comments:

Post a Comment